Iulia Buzan Cabinet Indiviual de Psihologie

Sinele nu este ceea ce gasim. Este ceea ce crestem facand ceva diferit.
Nota 10 din 6 recomandari
12286 vizite
Trimite o solicitare de programare la cabinet
Locatie: Constanta, jud Constanta, Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, et. 3, interfon 06
Telefon: 0770609000

Tabara de vara 2013 Constanta

Inapoi Autor: iulia Buzan
TABARA DE VARA
Vacanta este o perioada extraordinara a anului si impreuna cu noi o puteti face cu adevarat deosebita pentru copilul dumneavoastra!
In tabara de vara se pune un deosebit accent pe deprinderea modalitatilor de lucru in echipa si respect pentru semeni si pentru sine, deprinderea unor noi modalitati de relationare, precum si pe dezvoltarea cunostintelor şi a deprinderilor ecologice. Prin jocurile realizate de terapeutii nostri, copiii isi exerseaza abilitatile ludice odata cu invatarea prin joc si prin actiune. Majoritatea jocurilor sunt jocuri de echipa care vor stimula atat capacitatile de organizare ale intregului grup, cat si formarea participantilor ca lideri adevarati. Distractia, dezvoltarea increderii in sine, asumarea responsabilitatilor sunt si ele cuvinte cheie care descriu activitatile si jocurile realizate in tabara.

In perioada verii copii cu varste intre 4 si 18 ani pot participa, in cadrul centrului de terapie PsihoGreen, la tabara de vara, un program educativ atractiv si bine organizat. Toate activitatile se desfasoara pe grupe de varsta.
Activitatile de tabara sunt urmatoarele:
• Activitati in aer liber de tipul outdoor education (educatie ecologica, relatia omului cu natura, vanatoare de comori) ;
• Curs de comunicare;
• Curs de creativitate;
• Activitati ce vizeaza dezvoltarea inteligentei rational-emotionale;
Programul Taberei de Vara
Tabara se deruleaza pe durata a 3 saptamani si cuprinde urmatoarele perioade:
24 iunie 2013 – 12 iulie 2013
15 iulie 2013 – 2 august 2013
5 august 2013 – 23 august 2013
Activitati zilnice:
Ora Luni Marti Miercuri Joi Vineri
8.00 – 10.00 Educatie in aer liber Curs de comunicare Educatie in aer liber Curs de comunicare Educatie in aer liber
10.00 – 12.00 Inteligenta rational-emotionala Curs de creativitate Inteligenta rational-emotionala Curs de creativitate Inteligenta rational-emotionala
Pretul taberei de vara este 1200 lei; copii din aceeasi familie beneficiaza de o reducere de 20%.

Educaţia în aer liber are la baza activitati care se desfăşoară în aer liber. Scopurile acestor activitati sunt:
- învăţarea modului de învingere a greutăţilor;
- dezvoltarea personală şi îmbunătăţirea relaţiilor sociale;
- dezvoltarea unei relaţii mai strânse cu mediul înconjurător.
Ea se bazează pe filozofia, teoria şi practica educaţiei experienţiale şi a educaţiei ecologice, dezvoltând la copii înţelegerea şi aprecierea de sine, a celor din jur şi a lumii naturale. Un program de educaţie în aer liber poate aplica aceste scopuri de exemplu la:
- predarea competenţelor de supravieţuire în natura;
- îmbunătătirea capacităţii de rezolvarea problemelor;
- corectarea comportamentelor problematice;
- îmbunătăţirea muncii în echipă;
- dezvoltarea competenţelor de conducere (liderşip) ;
- înţelegerea şi compasiunea pentru mediul înconjurător;
- promovarea spiritualităţii.
Sunt incluse si activitati de tipul: “Vanatoare de comori”, ceea ce reprezinta o explorare a necunoscutului, pavata cu indicii, intr-un taram al istoriei, culturii, naturii si civilizatiior. Este totodata o provocare a rezistentei fizice, a spiritului de echipa si competitie, a curajului si a increderii in fortele proprii. Fiecare activitate presupune parcurgerea unui traseu, in aer liber (indiferent de conditiile meteo), cu indicii care duc spre o comoara ce urmeaza sa fie descoperita de echipa castigatoare.

Creativitatetea- procesul creativ reprezinta o expresie a capacităţii umane de a inventa mereu moduri noi de a fi, de a rezolva probleme şi de a transforma realitatea. În viaţa cotidiană, creativitatea se exprimă în capacitatea de a găsi soluţii noi şi mai adecvate la problemele vechi şi soluţii adecvate la situaţiile noi. Răspunsurile noi şi adecvate conduc copilul spre creştere şi spre trăirea într-un mod deplin şi armonios al propriilor nevoi în concordanţă cu exigenţele realităţii.
Un curs în cadrul căruia modalităţile artistice vor deschide uşa autocunoaşterii. Asta înseamnă că pictând, modelând, jucând roluri şi o serie largă de jocuri, vizionand secvenţe provocative din filme, lăsând corpul în voia muzicii sau intrând în lumea unei fotografii* - te vom provoca să te întâlneşti cu tine. Surprins fiind, creativitatea şi imaginaţia vor crea spaţiul pentru reflecţii care te vor ajuta să te înţelegi mai bine pe tine şi pe alţii. Echilibrul seamănă cu îmbinarea sănătoasă a spontaneităţii cu responsabilitatea. Află cum este pe propria piele (la propriu şi la figurat) . Pentru că cea mai bună profesoară este Experienţa! Viaţa echilibrată înseamnă o viaţă trăită în simplitatea pasiunii. A fi in acord cu tine. A fi loial şi integru faţă de valorile personale. A crede. A crea. A descoperi. Ne-am gândit la un curs în acelasi stil - o mostră din energia pe care viaţa o conţine. Principiile desfăşurarii cursului reflectă interactivitate, exerciţiu individual şi de grup, aplicabilitate imediată, analiza, focus, energie, umor.
Beneficii: minimalizarea rutinei; expunere la experienţe noi;relaxare mentală şi focus eficient; ieşirea din zona de comoditate;activarea potenţialului creator
Comunicarea - ne pune in relatie; nimic nu este mai important, esential pentru existenta noastra. A avea sentimentul ca esti parte a unui ansamblu mai vast, ca esti recunoscut, identificat, ca apartii unui grup, unei comunitati, este una dintre cele mai profunde si vitale aspiratii umane.
Dar nicaieri nu sintem invatati sa comunicam, nici in familie si cu atat mai putin la scoala. In sistemul scolar, comunicarea se bazeaza pe o dinamica specifica, de tip intrebare-raspuns. Copilul nu poate da un raspuns personal; nu-i sunt acceptate decat raspunsul din carte sau cel asteptat de invatator. Timp de 15 pana la 20 de ani din viata noastra suntem obligati sa producem raspunsuri, sa mergem in directia asteptarilor celorlalti. Devenim astfel handicapati - niste infirmi in ce priveste relatiile noastre.
Cand ne dam seama de lacunele noastre, avem nevoie de mult timp pentru a reinvata, pentru a reinventa mijloacele concrete prin care sa traim mai bine, sa ne intelegem mai bine cu celalalt si sa-l intelegem mai bine.
Acest curs isi propune sa ofere cateva puncte de reper ce pot va ajuta sa va faceti mai bine intelesi si sa-i intelegeti mai bine pe ceilalti. Aceste cai conduc spre o comunicare activa, spre relatii sanatoase, ce vor permite mai ales sa va cunoasteti mai bine pe voi insiva, sa descoperiti ce e mai bun in voi, necunoscutul din fiecare.
Copilul care invata si stie ca este normal sa fii altfel decat ceilalti, este normal sa faci greseli, este normal sa-ti exprimi emotiile negative, este normal sa vrei mai mult, este normal sa spui \\\"nu\\\", dar mama si tata sunt sefii, va deveni adultul pe care fiecare parinte si-l doreste si imagineaza.

Inteligenta rational- emotionala: orice emoţie (sentiment) pe care o simţim, este naturală şi normală. Emoţiile nu pot fi împărţite în “Bune” şi “Rele”.
O emoţie considerată ca inadecvată sau inoportună într-o anumita situaţie, poate fi folositoare în altă situaţie – de aceea o emoţie nu trebuie judecată, ci recunoscută, înţeleasă şi acceptata. Noi nu putem merge pe langa sentimente. Noi avem nevoie sa trecem prin ele
Uneori emoţiile pot fi uşor de identificat, în special atunci când apar într-o formă concretă precum teama, furia sau tristeţea. Însă în viaţa de zi cu zi, emoţiile sunt complexe, ceea ce le face mai greu de identificat. Emoţiile puternice, precum furia – care este pentru unii oameni greu de acceptat – pot fi confundate şi exprimate sub forma unei alte emoţii – cum ar fi tristeţea..
În viata de zi cu zi considerăm uneori că este mai bine să ignorăm sau să reprimăm o emoţie, pentru a putea funcţiona adecvat; alteori credem că recunoaşterea şi exprimarea emoţiei nu va conduce la nici o rezolvare, sau că emoţia pe care o simţim este inacceptabilă din punct de vedere social. Totuşi, ne-exprimarea acestor emoţii, ignorarea sau reprimarea lor, nu atrage după sine rezolvarea situaţiei sau dispariţia fără consecinţe a acestora. A învăţa să acceptăm emoţiile noastre, chiar şi pe cele negative, cu dragoste, ştiind că am făcut tot ceea ce am putut mai bine şi că ele fac parte din viaţa noastră, şi a înţelege că nu ceilalţi sunt vinovaţi pentru reacţia noastră pot schimba total felul în care îi percepem.
Daca dorim sa ajutam un copil sa-si schimbe directia, trebuie sa intelegem ce anume ii determina miscarea. Daca nu suntem constienti de ce se ascunde in spatele comportamentului sau, avem slabe sanse de a-l schimba. Putem doar sa-i inducem sa se comporte diferit prin schimbarea motivatiei. Uneori putem descoperi care este scopul din spatele comportamentului sau examinand rezultatele pe care le obtine.

La finalul Taberei de Vara copiii vor primi un certificat de participare, cuprinzand numarul de ore si activitatile frecventate.
Inscrierile se realizeaza pana la data de 15 iunie 2013, telefonic: 0727 665 277; 0745 176 704; sau prin e-mail: iulia1b@yahoo.com
Iulia Buzan Cabinet individual de psihologie Adresa: Loc. Constanta, str Gheorghe Lazar nr.6 et2 interfon 04 (in spatele fostului cinematograf Republica)
recomanda

Recomanda acest cabinet

Sunteti pacient?

Dati o nota si scrieti cateva cuvinte despre experienta dvs pozitiva legata de acest cabinet, tratament efectuat, etc.

Recomandarea dvs:

Toate campurile sunt obligatorii.

Penalizam cabinetele cu autorecomandari!