Psiholog Madalina Simion

psihologie clinica, neuropsihologie
Nota 10 din 5 recomandări
Locație: Bucuresti, jud. Bucuresti

The School Neuropsychology Post-Graduate Certification Program 2023 – 2025:

Program bazat pe competențe conceput pentru a instrui psihologii pentru a integra principiile neuropsihologice școlare în practicile lor profesionale. Programul a fost dezvoltat în 2002 de către Daniel C. Miller, PhD, ABPP, ABSNP, pentru a oferi această instruire importantă practicienilor. Din 2002, programul a instruit peste 2.000 de Diplomați în Neuropsihologie Școlară în SUA și la nivel internațional.

 

Neuropsicología Clínica, Instituto Superior de Estudios Psicológicos (ISEP), Spania, februarie 2021 – 2024:

Program de formare  ce îndeplinește ghidurile internaționale de instruire ale Conferinței din Huston pentru acreditarea de psiholog expert în neuropsihologie clinica recunoscuta de Colegiul Psihologilor din Spania; training de neuropsihologie generala și a adultului.

  • Programa: neuroanatomie funcțională și psihofarmacologie
  • neurologie clinică
  • tehnici de neuroimagistică
  • tulburări ale atenției și ale funcțiilor executive, tulburările percepției și al controlului motor voluntar, tulburări de limbaj, tulburări de memorie
  • evaluare neuropsihologică
  • neuropsihologie infantilă
  • neuropsihologia afecțiunilor sistemice, multisistemice și autoimune
  • intervenție psihologică în demențe
  • neuropsihologia tulburărilor mentale
  • metode de investigație neuropsihologică
  • reabilitarea neuropsihologică bazată pe dovezi științifice
  • reabilitarea neuropsihologică a atenției și funcțiilor executive, percepției și controlului motor voluntar, a memoriei, a limbajului (afazii), a tulburării bipolare și schizofreniei
  • intervenția în tulburările de spectru autist
  • reabilitarea pacientului în comă, stare vegetativă și cu răspunsuri cerebrale minime
  • intervenție neuropsihologică în dislexie, disfazie și limbaj nonverbal
  • intervenție neuropsihologică în tulburări de comportament 

 

Licență în psihologie, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea din București

 

Experiență 

Psiholog clinician, SANADOR, 2021-2023: evaluări psihologice și neuropsihologice pentru copii și adolescenți cu tumori cerebrale, epilepsie, ADHD, întârzieri în dezvoltare, traumatisme cranio-cerebrale, dificultăți de învățare, hidrocefalie, enurezis etc (copii și adolescenți); evaluări pentru stabilirea coeficientului de inteligenta la adulți și copii; evaluări clinice pentru psihodiagnostic ADHD și autism la adult; evaluări cognitive și neuropsihologice la adulți

 

Psiholog clinician, Clinica HOPE, 2022-2023: evaluări psihologice și neuropsihologice pentru copii și adolescenți; evaluări clinice pentru psihodiagnostic ADHD și autism la adult

 

Psiholog clinician, Clinica Medicum, iulie 2020 - iunie 2022; octombrie 2023 - prezent:  evaluări psihologice și neuropsihologice pentru copii și adolescenți cu tumori cerebrale, epilepsie, ADHD, întârzieri în dezvoltare, traumatisme cranio-cerebrale, dificultăți de învățare, hidrocefalie, enurezis etc (copii și adolescenți)

 

Psiholog colaborator, Cognitrom, aprilie - iunie 2022: recrutare participanți și testare pentru normare test discalculie

 

Psiholog clinician, Clinica Albion, 2021: evaluări clinice pentru psihodiagnostic ADHD la adult

 

Psiholog clinician, Romanian Gifted School, septembrie 2020 – 2021:  evaluări pentru stabilirea coeficientului de inteligenta cu WISC-IV, redactare rapoarte, feedback pentru părinți

 

Psiholog clinician, NeuroPedi, Cabinet Individual de Psihologie, aprilie 2016 – octombrie 2022: evaluări psihologice si neuropsihologice pentru copii și adolescenți cu tumori cerebrale, epilepsie, ADHD, intarzieri in dezvoltare, traumatisme cranio-cerebrale, dificultati de invatare, hidrocefalie, enurezis etc (copii si adolescenti); evaluări pentru stabilirea coeficientului de inteligenta la adult; redactare rapoarte pentru planuri de intervenție

 

Asistent de cercetare, Universitatea de Vest din Timișoara, Departamentul de Psihologie, mai 2019 – prezent

 

Fondator, Neuropsiholog.ro, 2015 – prezent: redactare articole. recrutare și coordonare voluntari, activități de SEO și administrare website, social media

 

Psiholog clinician, Centrul KinetoBebe Nord, ianuarie – august 2018: evaluări neuropsihologice complexe pentru diagnostic neurologic diferențial și planificarea terapiei, evaluarea dezvoltării, evaluari pentru incadrarea in grad de handicap  si obținerea certificatului de orientare școlară (copii si adolescenti)

 

Psiholog clinician, Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Maria Sklodowska Curie” Compartimentul de Neurochirurgie, decembrie 2013 – decembrie 2017: evaluări neuropsihologice complexe pre si postoperatorii si planificarea terapiei, evaluarea dezvoltarii, evaluari pentru incadrarea in grad de handicap (copii si adolescenti)

 

Psiholog colaborator, TestCentral, ianuarie – august 2017; recrutarea a aproximativ 200 de copii și adolescenți cu varsta cuprinsa intre 12 si 17 ani pentru etalonarea SON-R 6-40; scorarea formularelor de răspuns, feedback pentru părinți

 

Cadru didactic invitat, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Departamentul de Psihologie, octombrie 2016 – ianuarie 2017: predarea seminariilor de neuropsihologie pentru anul I, 8 grupe de studenți

 

Psiholog colaborator, TestCentral, aprilie – august 2016: recrutarea a 50 de copii și adolescenți cu varsta cuprinsa intre 3 si 16 ani pentru etalonarea NEPSY-II, baterie complexă de evaluare neuropsihologica; scorarea formularelor, feedback pentru părinți

 

Practica de specialitate, Spitalul de Urgență Militar Central „Carol Davila” Secția Psihiatrie, octombrie 2013 – noiembrie 2013: interviuri clinice structurare, evaluari subiectiv-emotionale, de personalitate, comportamentale specifice psihiatriei, evaluarea contextului familial, profesional, social, economic, cultural în care se manifestă problemele psihologice, educație pentru sanatate și promovarea unui stil de viata sanatos, evaluarea stării de sanatate mintală.

 

Tutore curs, ATI Psychology Institute, octombrie 2013 – noiembrie 2013: corectarea lucrărilor studentilor la un curs de consiliere psihologică, notare și feedback

 

Educator între egali, ARAS (Asociatia Romana Anti-SIDA), octombrie 2012 – octombrie 2013: activități de voluntariat pentru prevenirea infecției HIV și a răspândirii maladiei SIDA in randul populatiei, umanizarea bolii, promovarea tolerantei și a non-discriminarii fata de persoanele infectate cu HIV sau vulnerabile fata de infectia cu HIV, prevenire și promovare a comportamentelor responsabile

 

Practica de specialitate, Spitalul de Psihiatrie Alexandru Obregia Secția IX, februarie – iunie 2012: seminarii de psihiatrie și activități de practica de specialitate, asistarea la consultatiile medicale de pe durata internarii si la camera de gardă

 

Formări, workshopuri și conferințe în străinătate

 

Empowering Assessments: Helping Neurodivergent Children Understand Their Amazing Brains, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Liz Angoff, Ph.D.

Is this Autism? Recognizing and Understanding the Less Obvious Presentations of Autism, Donna Henderson, Psy.D., The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Ethics and Diversity Issues in the Practice of Pediatric Neuropsychology, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Alyson Aviv, Ph.D., Antonio Puente, Ph.D., Alexis Clyde, Ph.D., David Weinstock, J.D., Ph.D

Difficult Feedbacks: What to Say When You Don‘t Know What to Say, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Stephanie Nelson, Ph.D., ABPP/CN, ABPdN

Children Motivation and Effort, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Ted Wasserman, Ph.D., Lori Wasserman, Ph.D

Advanced Report Writing, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Stephanie Nelson, Ph.D., ABPP/CN, ABPdN

Considerations of Environmental Stress on Pediatric Assessments, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Courtney Ray, Ph.D., M.Div

Understanding and Managing the Neuropsychological Impact of COVID-19 on Executive Functioning in Children and Adolescents, Sam Goldstein, Ph.D., ABPdN, The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Using the MMPI-3 with 18-22 Year Olds, Yossef Ben-Porath, Ph.D., The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Reducing Cognitive Errors and Biases in Clinical Practice; Stephanie Nelson, Ph.D., ABPP/CN, ABPdN, The American Academy of Pediatric Neuropsychology

More Than Making it Bigger: What the Pediatric Neuropsychologist Needs to Know about Visual Impairments, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Jennifer Engle, Ph.D.

FASD Informed: Best Practices in Identification and Assessment of Fetal Alcohol Spectrum Disorders, Gökçe Ergun, Ph.D., The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Childhood Apraxia of Speech: How Genetic Causes and Biomarkers Inform Diagnostics and Management; Beate Peter, Ph.D., Lynn Carahaly, M.A., CCC-SLP, Paul Peljan, Psy.D., , The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Autism Spectrum Disorder: What Every Clinician Needs to Know, ZUR Institute, Theresa Regan PhD 2023

Navigating the Current Chaos in Diagnosing Specific Learning Disorders, Elaine Fletcher-Janzen, Ed.D., Julie Gettman, Ph.D., Steven Feifer, Ed.D., The American Academy of Pediatric Neuropsychology

COVID-19:on the Neuropsychological Effects in Children and Adolescents; Antonio Puente, Ph.D., ABPdN, Christina Koterba, Ph.D. ABPP/CN, Kristen Hoskinson, Ph.D., & Amy Hahn, Ph.D; The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Reveal Their Story: Using the MIGDAS-2 Diagnostic Interview Process; workshop with Dr. Monteiro.

Advanced Neurobehavioral Imaging; The American Academy of Pediatric Neuropsychology Jeffrey Lewine, Ph.D.

Reveal Their Story: Using the MIGDAS-2 with Older Adolescents and Adults: atelier cu Dr. Monteiro. Acest atelier se concentrează pe aplicarea procesului MIGDAS-2 cu adolescenți mai mari și adulți. Subiectele includ aplicarea în persoană și la distanță a procesului de interviu cu adolescenți mai mari și adulți, încorporarea procesului de interviu diagnostic într-o evaluare completă a autismului și considerații privind scrierea rapoartelor narative.

PANDAs aren‘t such a bear: an understanding of PANA/PANDAS/CPA, Kathleen Bree, Psy.D., Sydney Rice, M.D., Mia Gregor, Psy.D., Sarah Karabatsos, Psy.D.; The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Dislexia: evaluación, diagnóstico e intervención en niños y adolescentes; Diego Gonzalez and Inés Christie Newbery: Instituto Argentino de Psicologia Aplicada; Evaluarea cognitivă în cazurile de dificultăți de citire; Evaluarea citirii și scrierii la copii și adolescenți; Abordarea psihopedagogică a dificultăților de citire; Psihoeducație și abordare școlară

Autism in Females: Overlooked & Underserved, ZUR Institute, Theresa Regan PhD 2023

Differentiating Frontal-Subcortical Circuit Dimensions for Different Diagnosis and Treatment of Child and Adolescent Neuropsycholopathology, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; James B. Hale, Ph.D., ABPdN

Autistic Spectrum Disorder: Differential Diagnoses, ZUR Institute, Theresa Regan PhD 2023

”¿Puede el daño cerebral cambiar aspectos esenciales de la personalidad?” ISEP, sesiune clinică despre modificările de personalitate în urma unor traumatisme cranio-cerebrale

Trastorno negativista desafiante. Abordaje de dos casos reales” ISEP, sesiune clinică despre tulburarea opozitionist sfidătoare

Infectious Diseases and Residual Cognitive Effects,Rachel Person, Felice Adler, Jon Bos, Hollie Lai, Katherine Andreef, Grace Mucci, Grand Rounds; The American Academy of Pediatric Neuropsychology

Interventions in Autism: Helping Clients Stay Centered, Connect with Others, and Engage in Life, ZUR Institute, Theresa Regan PhD 2023

COVID-19 and Other Infectious Diseases in Children, The American Academy of Pediatric Neuropsychology; Felice Alder, M.D., Anjalee Galion, MD, Grace Mucci, Ph.D.

Autism Spectrum Disorder (ASD) & Children: Best Practices in Diagnosis and Care, ZUR Institute, Theresa Regan PhD 2023

Neuro-Affirmative Adolescent Autism Assessment 12-13 June 2023 Ireland; The Psychological Society of Ireland

Neuro-affirmative Adult Autism Assessments: A Comprehensive Training 2023; The Psychological Society of Ireland

Pediatric Functional Neurological Disorders, The American Academy of Pediatric Neuropsychology, Alison Wilkinson-Smith, Ph.D., ABPP/CN

Fundamentos De La Psicología Infantil, Politécnico Superior de Colombia; 2022: complexitatea copilăriei, sănătatea mintală, depresia, stresul, socializarea, emoțiile, comportamentele pro-sociale, teoriile dezvoltării cognitive, sexualitatea în copilărie, tulburările copilăriei (anxietate, bipolaritate, dezvoltare, comportament, limbaj, ADHD)

Neuropsychological Outcomes and Rehabilitation in the Pediatric Brain Tumor Survivor, The American Academy of Pediatric Neuropsychology, Karin Walsh, Psy.D.

Doble exceptionalidad: las altas capacitas y los trastornos del aprendizaje: ISEP, sesiune clinică despre copiii cu dublă excepționalitate, diagnosticați cu TSA/ADHD/ tulburări de învățare și cu abilități intelectuale înalte 2021

WISC-IV como herramienta de evaluación neuropsicológica; Instituto Americano de Psicología Aplicada Dra. Alba Richaudeau: Cursul învață cum să interpreteze WISC IV analizând procesele și abilitățile care stau la baza performanței în test, pentru construcția unui diagnostic neuropsihologic clinic împreună cu cele cantitative și calitative.

El transdiagnóstico en las dificultades de aprendizaje: abordaje desde la familia: ISEP, sesiune clinică despre transdiagnosticul tulburărilor de învățare

Tourette‘s disorder: dopamine, tics and creativity", ISEP, clinical session on evaluare clinică și neuropsihologică, Raul Espert, neuropsychologist

Evaluación de la atención en neuropsicología infantojuvenil, Instituto Argentino de Psicologia Aplicada, curs de formare continuă de 20 de ore despre testarea neuropsihologică a atenției

“¿Cómo acompañar a los padres ante un diagnóstico de dificultad de aprendizaje?”, ISEP,  sesiune clinică despre consilierea părinților înaintea unui diagnostic de tulburare de învățare a copilului

“Intervención Neuropsicológica y Neuromodulación en el Autismo” ISEP,  sesiune clinică despre intervenția neuropsihologica în autism

Epilepsia y alteraciones en la actividad cerebral” ISEP, sesiune clinică despre epilepsia la copii

Perfil neuropsicológico de los grandes trastronos infantiles, Instituto Argentino de Psicologia Aplicada, curs de formare continuă de 20 de ore despre profilurile neuropsihologice ale tulburărilor psihiatrice și neurologice la copii, comorbidități, performanță cognitivă, diagnostice diferențiale și abordare terapeutică

ADHD in Adults: The Latest in Diagnosis, Nature, Assessment, Impairments, and Management - Cognitive Behavior Institute, dr. Rusell Barkley

Autism Spectrum Disorder in Adults - Introductory Half Day Workshop - Mindful, The University of Melbourne Australia

Neuropsicopedagogia En La Primera Infancia, Politécnico Superior de Colombia; 2021: componente ale evaluării neuropsihopedagogice, neuropsihologia dezvoltării copilului, dezvoltarea creierului, tulburările de învățare, coachingul educațional, strategiile de predare-învățare

Psychiatry 2021, Clinical Care Options, LLC:

Adapting Clinical Practice to the Neurodiversity Affirmative Paradigm (Children and Youth)The Psychological Society of Ireland 2021

Adult ADHD in Practice: Are We Missing It? 2021; The Postgraduate Institute for Medicine

Diagnosing Adults With ADHD With Focus On ASRS V1.1 Screener And Symptom Checklist; National Association for Continuing Education, LLC

ADHD and working memory deficits; National Association for Continuing Education, LLC; Joseph Biederman, MD Massachusetts General Hospital Harvard Medical School, 2019

ASRS; The science behind the ASRS, Using ASRS in Practice, Using ASRS to Monitor Treatment, Anthony L. Rostain, MD University of Pennsylvania Perelman School of Medicine, 2019

Screening and Diagnosis of Adult ADHD in Primary Care”, NACE, Oren Mason, MD, Michigan State University,

Using trauma focused cognitive-behavioral therapy with childhood traumatic grief - course; Medical University of South Carolina

Clinical Neuroanatomy; 2015; National Academy of Neuropsychology USA; Gregory P. Lee, Ph.D:.

Cognitive processing therapy - course; Medical University of South Carolina

Wada (Intracarotid Amobarbital) Procedure; National Academy of Neuropsychology USA; Gregory P. Lee, Ph.D

Cleveland Clinic Center of continuing education: 2015-2018; Anxiety in Individuals with Autism; Online Webcast - Neurological Comorbidities in Autism Spectrum Disorder; Online Case-Based Lesson: Depression; Dementia and Cognitive Disorders Case-Based Monograph; Online Webcast Metabolic Comorbidities in Autism Spectrum Disorder; Online Case-Based Lesson: Recognizing & Treating ADHD in Adults with Comorbid Depression

Behavioral & Cognitive Neurology ; 2014; National Academy of Neuropsychology USA; Gregory P. Lee, Ph.D: 

Managing Suicide Risk in Cancer Patients; 2014; The International Psycho-oncology Society

Neuropsychological Development and Functioning in Pediatric Neuro-Oncology Survivors: Understanding Risks and Management Technique (Karin Walsh, PhD);National Academy of Neuropsychology USA;

Neuropsychology of Epilepsy and Epilepsy Surgery: 2014; National Academy of Neuropsychology USA; Gregory P. Lee, Ph.D

 

 

Satisfăcut de serviciile terapeutului tău?

În calitate de pacient încantat de serviciile de care a avut parte:

Recomandă un psihoterapeut

Cabinete psihologie, psihiatrie, psihoterapie în:

Trimite(Share) pe Facebook
Mergi sus
Trimite linkul pe Whatsapp