Psiholog Madalina Simion

testare psihologică și neuropsihologică, terapie neuropsihologică computerizată
fara voturi
0 recomandari
Locatie: Bucuresti, jud Bucuresti
Madalina Simion
Psiholog clinician ce s-a specializat în evaluarea clinică și neuropsihologică a copiilor, adolescenților și adulților afectiuni medicale (ADHD, autism, anxietate, întârzieri în dezvoltare, tulburări genetice, afecțiuni neurologice, afecțiuni neurochirurgicale, etc) pentru psihodiagnostic și planificarea recuperării și intervențiilor.

Competențe
Psihodiagnostic prin evaluarea dezvoltării psihologice, cognitive, neuropsihologice, a comportamentelor, a inteligenței și a stării de sănătate mentală.

Experiență

• Psiholog clinician, SANADOR, (mai 2021 – prezent)
• Psiholog clinician, Clinica Medicum (iulie 2020 – prezent)
• Psiholog clinician, Romanian Gifted School (septembrie 2020 – mai 2021)
• Psiholog clinician la NeuroPedi, Cabinet Individual de Psihologie, aprilie 2016 – iulie 2021
• Asistent de cercetare, Universitatea de Vest din Timisoara, Departamentul de Psihologie, mai 2019 – prezent
• Fondator, Neuropsiholog.ro, 2015 – prezent
• Psiholog clinician, Centrul KinetoBebe Nord, ianuarie – august 2018
• Psiholog clinician, Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Maria Sklodowska Curie” Compartimentul de Neurochirurgie, decembrie 2013 – decembrie 2017
• Psiholog colaborator TestCentral pentru etalonare teste: NEPSY-II; SON-R (6-40 ani)
• Cadru didactic invitat, Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Departamentul de Psihologie, octombrie 2016 – ianuarie 2017: predarea seminariilor de neuropsihologie

Formare

• Master Neuropsicología Clínica, Instituto Superior de Estudios Psicológicos (ISEP), Spania; Program ce îndeplinește ghidurile internaționale de training ale Conferintei din Huston pentru acreditarea de psiholog expert în neuropsihologie clinică recunoscută de Colegiul Psihologilor din Spania; formare de 500 ore teoretice și 500 de ore practice și 500 ore practice în neuropsihologia generală și a adultului (februarie 2021-prezent)
• Master în psihologie clinică, UBB din Cluj-Napoca
• Licență în psihologie, Universitatea din București
• Workshop-uri “ASD in Adults Introductory” și “ASD in Adults Advanced” – The University of Melbourne, Australia, 2022
• NEPSY-II training, TestCentral, Asociatia Nationala a Editorilor si Autorilor de Teste Psihologice si Educationale, 2022
• “Adult ADHD in practice: are we missing it?”, The Postgraduate Institute for Medicine, 2021
• Seminarii clinice ISEP, 2021:
¿Puede el daño cerebral cambiar aspectos esenciales de la personalidad?” modificarile de personalitate in urma unor traumatisme cranio-cerebrale
“Trastorno negativista desafiante. Abordaje de dos casos reales” tulburarea opozitionist-sfidatoare
“¿Cómo acompañar a los padres ante un diagnóstico de dificultad de aprendizaje?”, ISEP, consilierea parintilor inaintea unui diagnostic de tulburare de invatare a copilului
“Intervención Neuropsicológica y Neuromodulación en el Autismo” ISEP, interventia neuropsihologica in autism
„Epilepsia y alteraciones en la actividad cerebral” epilepsia la copii
Doble excepcionalidad: las altas capacidades y los trastornos del aprendizaje: copiii dublu exceptionali, diagnosticati cu TSA/ADHD/tulburari de invatare si cu abilitati intelectuale inalte
El transdiagnóstico en las dificultades de aprendizaje: abordaje desde la familia: transdiagnosticul tulburarilor de invatare
Trastorno de Tourette: dopamina, tics y creatividad”, tulburarea Tourette, evaluare clinica si neuropsihologica, de Raul Espert, neuropsiholog
• “Evaluación de la atención en neuropsicología infantojuvenil”, Instituto Argentino de Psicologia Aplicada, 20 de ore de curs de formare continua despre testarea neuropsihologica a atentiei
• “Perfil neuropsicológico de los grandes trastornos infantiles”, Instituto Argentino de Psicologia Aplicada, 20 de ore de curs de formare continua despre profiluri neuropsihologice ale afectiunilor psihiatrice si neurologice la copii, comorbiditati, performanta cognitiva, diagnostice diferentiale si abordare terapeutica (dec 2020 – ian 2021)
• “Dislexia, disgrafia si discalculia la copil: strategii de psihodiagnostic clinic si interventie psihoeducationala” Institutul de Psihologia Dezvoltarii, curs de formare continua, decembrie 2020
• Diagnosing Adults with ADHD with Focus on ASRS V1.1 Screener and Symptom Checklist, Lenard A. Adler, MD NYU School of Medicine, 2019: recunoasterea simptomelor ADHD la adulti pentru screening si diagnostic, criteriile de diagnostic DSM 5 si comorbiditati, modalitati de screening
• ASRS; The science behind the ASRS, Using ASRS in Practice, Using ASRS to Monitor Treatment, Anthony L. Rostain, MD University of Pennsylvania Perelman School of Medicine, 2019: istoricul utilizarii ASRS la adultii cu ADHD, diferente intre criteriile de diagnostic DSM-IV si DSM 5, validitatea si fidelitatea instrumentului, utilizarea instrumentului in practica de specialitate, monitorizarea raspunsului pacientului la tratament
• ADHD and Working Memory Deficits, Joseph Biederman, MD Massachusetts General Hospital Harvard Medical School, 2019: deficite de memorie de lucru, identificare, evaluare si distingerea de simptomele ADHD, psihoeducatie
Satisfăcut de serviciile terapeutului tău?

În calitate de pacient încantat de serviciile de care a avut parte:

Recomandă un psihoterapeut
Trimite(Share) pe Facebook
Mergi sus
Trimite linkul pe Whatsapp
Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.