Cand decidem că este cazul să căutam ajutor specializat?

Inapoi Autor: SF

Simptomele pentru care este indicat să cauți ajutor specializat sunt urmatoarele :

●Simptome legate de funcționarea psihică :insomnie, iritabilitate crescută permanentă, frică făra motiv, evitare sistematică a unor situații de viață firești, tristețe care nu trece dupa câteva zile, oboseală permanentaă, dezorganizare, tulburări de memorie și concentrare, toleranță scăzută la frustrare cu stări de furie și agresivitate de necontrolat, schimbarea percepției asupra celorlalți;

●Simptome legate de relații familiale și/sau profesionale :suspiciune permanentă, ostilitate, nevoie crescută de izolare, vinovație nejustificată, scăderea încrederii în sine, așteptări negative;

●Simptome legate de comportament :tulburari ale comportamentului alimentar, sexual, dependența de alcool și alte substanțe, inactivitate sau hiperactivitate;

●Simptome legate de corp :somatizări diverse, îngrijorări permanente privind starea de sănătate.

Categories:Psiholog anxietate Brasov, Psihoterapeut anxietate Brasov, Anxietate Brasov, Atacuri de panica Brasov, Tulburare de anxietate Brasov, Cabinet psiholog Brasov, Cabinet psihoterapie Brasov, Psiholog terapeut  Brasov, Cabinet terapeut Brasov, Tratare anxietate Brasov, Tratament anxietate Brasov, Tratament atacuri de panica Brasov, Stari de anxietate Brasov.

Cuvinte cheie:psiholog Brasov, psihoterapeut Brasov, cabinet psihologie Brasov, cabinet psihologic Brasov, cabinet psihoterapie Brasov, cabinet psihoterapeut Brasov.

Foto arhiva personala

Cabinet individual de psihologie Forascu Simina| Psiholog Brașov|Psihoterapeut Brașov |Psihoterapeut Online|Psiholog Online|Psihoterapie Online

„Nu vei zări nicicând un curcubeu dacă te uiţi în jos.” — Charlie Chaplin