Logare în cont pentru actualizare date

Reprezentați un cabinet și doriți să actualizați informațiile privind cabinetul dvs sau să verificați mailurile(solicitările de programare) primite.
Dacă nu aveți un cont și doriți să înscrieți un cabinet accesați secțiunea "Înregistrare cabinet".

Datele dvs de logare:



Sunt proprietarul unui cabinet pe care nu l-am introdus eu!

Cum pot sa actualizez datele?
Exista posibilitatea sa va confruntati cu o situatie: cabinetul dvs exista deja in listele noastre, dar nu l-ati introdus dvs. Editorii site-ului sau alta persoana au introdus informatii privind cabinetul dvs. Ca proprietar, aveti dreptul sa administrati aceste date.
In aceasta situatie va recomandam sa reintroduceti dvs toate datele cabinetului creand un cont nou. Ulterior noi vom anula vechea prezentare(date de contact). Reinscrie cabinetul.

Nu reusesc sa ma loghez:

1. Nu mai stiu ce email am folosit

Incercati sa va logati folosind, pe rand, fiecare email al dvs. Sistemul va va informa daca exista un cont cu acel email.
Daca tot nu reusiti trimiteti-ne un email cu solicitarea "Recuperare cont" mentionand numele si locatia cabinetului dvs.


2. Am uitat parola

Introduceti in campul de mai jos emailul pe care ati facut contul si va vom trimite chiar acum pe aceasta adresa parola dvs.


3. Contul nu e activat

Introduceti in campul de mai jos emailul pe care ati facut contul si va vom trimite/retrimite chiar acum un cod de activare pe acel email.


4. Nu ma descurc!

Daca ati incercat toate variantele si nu reusiti sa va recuperati contul va rugam sa ne contactati.

Accept cookies Informare Cookies Folosim cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.